Varm och härlig dag

Hemma ifrån en härlig dag i skolan, ska börja med och be om ursäkt för dålig upptatering. Men har inte riktigt haft den här orken att blogga men det ska vi försöka att andra på.

Dagen började med ett muntligt test i tyskan som jag inte kan påstå gick sådär jätte bra. Men det glömdes snabbt bort då jag stack iväg med Josefin och tog en god matbit på Rosa Pantern, där det fick bli en tacotallrik. Efter det kunde vi såklart inte låta bli att smita in på pressbyrån för att köpa oss varsin glass oxkså som vi åt på Göteplatsen. Kan säga att det har varit ett jätte härligt väder ute idag så jag har försökt att vara ute så mycket som möjligt.

Så hade vi ju matte och svenska sen också, på matten så håll vi på att förbereda oss för fullt inför de nationella proven. Som jag hoppas kommer gå bra. svenska lektionen tyckte jag kändes lite onödig, vi övade oss på att tala inför klassen vilket såklart är väldigt bra och viktigt att kunna eftersom vi snart ska hålla tal. Men själva lektionen kändes bara allmänt onödig, fast det såklart var väldigt roligt.

Förlåt gustav för att jag tog stolen som stog bredvid dig ;)

Josefin är antaglien på väg till en fotbolls match som hon skulle se tillsammans med familjen på Ullevi tror jag det var, så vi får hoppas att hennes lag vinner så det inte kommer en sur Josefin till skolan imon. Man vet ju aldrig vad som kan hända då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0