Nytt kapitel

Känner att jag bara vill lämna vissa saker bakom mig och börja om, vilket tyvärr inte alltid är lätt men jag få ge det ett försök. Jag vill glömma dom som jag har haft svårt att komma över och så vill jag börja på en ny sida med dem som jag länge har varit intresserad av. Sen känner jag att det bara får bära eller brista, liksom var är det värsta som kan hända? När jag tänker efter är det värsta faktiskt inte så hämskt.

Så jag ger här ett löfte till mig själv, under nästa helg och framåt så ska jag följa mitt hjärta och inte strunta i saker som jag annars skjuter på bara för att jag inte alltid vill veta vad som händer om jag låter det hända. Det är helt enkelt sådant som man får ta reda på, och blir det bra så blir det bra, och blir det dåligt så blir det dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0