Börjar äntligen jobba

Om en vecka, så jag har fortfarande en vecka ledigt där jag bara ska njuta och göra det jag tycker om. Men sen är det dags att jobba i fem veckor. Man kanske tycker att det är lite konstigt att jag länktar efter att börja jobba, men då har man ju ett fast schema så att man vet vad som händer under dagen vilket passar mig perfekt. Är inte direkt den typen som tycker om att bara ta det lungt hela tiden, några dagar går väl bra men sen vill jag att det ska hända något så därför ska det bli skönt att börja jobba lite.

Efter att jag har jobbat kommer ju min farbror, hans fru och mina kusiner till sverige och då kommer det säkert hända saker i princip varje dag, vilket också är något som jag såklart ser fram emot.

Sen får man alltid se vad som händer... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0