Städ dag

Det blir allt en riktig städ dag idag har nyss städat igenom mitt rum så nu är det bara resten av lägenheten kvar och en sålänge har inte Martin hjälp till så mycket så jag får ta och säga till honom så att han sätter lite fart. Sen när jag förhopningsvis är klar med städningen så har jag lite kläder att tvätta också, så vi har tagit en tvätt tid vid klockan fem.

Måste lära mig tyska glosorna också som är tills på tisdag har glömt av att titta på dom så jag får göra det ikväll. Så hade jag såklart glömt av att vi har en eximination på måndag också i samhällen, igentligen har jag ingen aning om vad den handlar om och det tror jag inte att någon anan har heller. Men skrev iallafall ner svar till det imorse så får jag bara hålla tummarna helt enkelt. Tycker att det är lite dumt när våran lärare inte förklarar ordentligt var det är vi ska göra, något som jag kanske borde ta upp med henne.

Men vad det har blåst i helgen det är knappt som jag har vågat gå ut, eller jo det har jag såklart men jag har inte direkt velat. Så har hållt mig inne den största delen. Men dags att återgå till städningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0