Jobbig dag

Har inte varit något jätte rolig dag idag har varit på kanska dåligt humör nu på eftermiddagen, men i skolan var det jätte bra. Det kanske bara beror på att jag är trött. Sitter just nu bara i mina egna tankar och lyssnar på lite härlig musik.

Fick nu äntligen ett mejl ifrån min idrotts lärare om vad jag fick på en skriv uppgift som handlade om mat och häsa, och jga fick VG+ i betyg. Tycker såklart att det var bra men hade faktisk hoppats på MVG så sitter inte direkt och är jätte glad över det nu. Men antaglien är det bara jag som har en dålig dag och behöver ta det lite lungt, vilket är precis vad jag har tänkt att göra. Ska ut och sätta mig på terassen lite tror jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0