Jag lever

Jo jag lever faktiskt vet om att jag inte har bloggat på ett tag nu men har verkligen inte haft någon lust. Ni vet då när bara lusten sugs ut helt och hållet och allt som finns kvar sen är lathet.

Men har varit riktigt duktig idag tycker jag faktiskt, gick upp klockan sex för att ha ett samtal med min coach klockan nio. Vilket faktiskt gick väldigt br, så jag ger mig själv en klapp på axeln för det. Sen gick jag faktiskt och tränade i nästan en timma också innan tyska lektionen. Det var sådan himla lång tid där imellan så hade inget annat för mig. Nu den sista lektionen så hade jag seminarium i samhäll som jag faktiskt inte hade förberätt mig på så mycket. Men det gick ju väldigt bra det endå.

Nu är det såklart inte meningen att andra ska göra samma sak men, men så blir det ju ibland inte sant. Har nästan inget plugg alls nu, har ett prov på fredag men det är inget man kan eller som jag behöver plugga till. Så det enda som jag behöver göra när det gäller skolan är att komma på vad min novell ska handla om, så jag antar att jag får fundera på det lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0