Fredags mys

Sitter och förbereder mig lite inför ett prov som vi har i svenskan idag, vad läraren har sagt så är det ett väldigt lätt prov med bara det ifrån lektionerna så jag har inte pluggat så mycket. Bara läst igenom genomgångerna lite och skrivit lite anteckningar på det jag tror är viktigast.

Ska åka hemifrån om ca en timma tror jag så ska nog äta något innan jag går så jag inte blir jätte hungrig  skolan sen. För jag orkade inte åka in till stan tidigare idag för att äta mat innan skolan börjar så för göra det här hemma istället. Idag blir det ju sleep-over med iris och jesper också hemma hos jesper denna gången, tror att vi skulle kolla på någon film som jesper hade beskrivigt som alvarlig eller gripande. Aja vi får se hur det bli med den saken, men ska dra mig till köket och se vad det finns för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0