Äntligen hemma

Kom nyss innan för dörren, har varit en riktig härlig skoldag. Var ju jätte pigg för engångs skull, vet inte vad som hände men gick upp klockan fem som vanligt. Men istället för att vara lite små seg så var jag jätte pigg med hur mycket energi som hälst, riktigt härligt. Sen så stack jag och Josefin till nicolina och åt och hade en riktigt trevlig och rolig pratstund. Sen var vi lite busiga också, men ni får tyvärr inte veta vad vi gjorde.

Nu i helgen ska Josefin sova över hos mig också, så hoppas att restan av familjen åker till huset eller något så att vi kan göra lite vad vi vill. Sen kan jag ju göra om jesper och iris vill komma en stund också, så att josefin kan få träffa dom.

Men som vanligt står plugg på schemat idag , ska bara lyssna på lite musik först. Har en skriv uppgift i Historia som ska vara klar på tosrsdag som som fick idag, så ska börja skriva på den om en timma kanske. Sen så ska jag skriva kladden till novellen också. 

Kommentarer
Postat av: Iris

Var ni bussiga eller busiga?

2010-04-27 @ 00:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0